Oczyść organizm z toksyn dzięki tym przepisom sałatkowym – polecane przez mojego lekarza

W ciągu najbliższych tygodni wypadło Ci większe wyjście? Albo ślub przyjaciółki tuż tuż, sukienka dla druhny (czyli Ciebie!) czeka, a zbędne kilogramy są nadal na swoim miejscu?

Jeśli zależy Ci na szybkiej redukcji, to koniecznie sprawdź poniższą dietę – jest określana jako „sensation” i w gruncie rzeczy jest sensacyjna. W ciągu trzech tygodni można na niej schudnąć optymalnie 5-6 kg. Działa oczyszczająco dla organizmu.

Dwa tygodnie na niej powinny wystarczyć dla zadowalających efektów. Jednak pamiętaj, aby nie przekraczać więcej niż trzech zalecanych tygodni. Dodatkowo dla pewności skonsultują ją z lekarzem i zapytaj się czy nie widzi żadnych przeciwwskazań.

Dieta ta cechuje się spożywaniem trzech posiłków dziennie o stosunkowo niskiej kaloryczności. Tylko nie podjadaj w międzyczasie!

Istotne jest również regularne nawadnianie się – co najmniej 2l dziennie wody mineralnej. Poniżej znajduje się tygodniowy jadłospis. Wygląda on identycznie dla pozostałych tygodni. W związku z czym Twoja lista zakupów nie będzie nazbyt długa. 

Dzień pierwszy:

  • Śniadanie: filiżanka kawy
  • Obiad: 2 jajka ugotowane na twardo, podane z sałatką ze szpinakiem lub gotowana marchewką z odrobina oleju roślinnego, pomidorem (opcjonalnie sokiem pomidorowym) bez soli.
  • Kolacja: 200-250g steku pieczonego ja oleju roślinnym + sałatka warzywna według upodobań, np. z kapusty, buraków, marchwi z dodatkiem oleju roślinnego.

Dzień drugi:

  • Śniadanie: filiżanka kawy i krakersy/herbatniki
  • Obiad: 100g steku, porcja sałatki ze świeżych warzyw, np. taka jak w dniu poprzednim.
  • Kolacja: 200h chudej wędliny albo ugotowanego mięsa drobiowego, szklanka jogurtu naturalnego, ewentualnie kefiru.

Dzień trzeci:

  • Śniadanie: filiżanka kawy podana z krakersami
  • Obiad: marchew, burak albo korzeń selera, filet rybny pieczony, pomidor (opcjonalnie szklanka soki pomidorowego), na deser – mandarynka bądź śliwka i jedna pomarańcz.

Dzień czwarty:

  • Śniadanie: filiżanka kawy.
  • Obiad: jajko ugotowane na twardo, marchewki – 3 szt., przyprawione niewielką ilością oleju, dodatkowo 150g twarogu chudego.
  • Kolacja: sałatka owocowa – wykorzystaj swoje ulubione, ale unikaj bananów.

Dzień piąty:

  • Śniadania: marchewki starte na tarce o grubych oczkach z odrobioną soku z cytryny.
  • Obiad: gotowana lub duszona ryba + pomidor (opcjonalnie sok pomidorowy)
  • Kolacja: stek wołowy o stosunkowo małej gramaturze, sałatka z ulubionych warzyw.

Dzień szósty:

  • Śniadanie: filiżanka kawy.
  • Obiad: gotowany/pieczony w folii kurczak
  • Kolacja: dwa jajka, ugotowane na twardo, podane z startą marchewką i szklanką herbaty.

Dzień siódmy:

  • Śniadanie: filiżanka herbaty.
  • Obiad: cielęcina bądź wołowina gotowane/duszone i jabłko na deser.
  • Kolacja: to samo co na obiad.

Aby efekty Twojej diety nie poszły na marne i jej efekty były długotrwałe powinnaś ustalić swoje zapotrzebowanie kaloryczne i dbać, aby go nie przekraczać.

Na poprawę wyglądu Twojej sylwetki, a także lepsze samopoczucie na pewno wpłyną rożnego rodzaju aktywności fizyczne. Możesz równie dobrze ćwiczyć w domu, jeździć na rowerze lub biegać w parku, najważniejsze to się ruszać! 

Comments

Loading...
error: Treść zabezpieczona !!