5-dniowa dieta polecana przez kardiologów – dzięki niej schudniesz nawet 4 kg

Wiele chorób wynika z nadwagi. Nie zdajemy sobie sprawy, jak ważne dla naszego organizmu jest zdrowe odżywianie. Skutkiem złego prowadzenia się, mogą być między innymi cukrzyca, choroby serca, nadciśnienie, bezdech senny, czy nawet nowotwory.

Jaki jest sposób aby uniknąć tego typu sytuacji? Oczywiście zdrowy styl życia.

Jajka organiczne czy owoce, to świetne produkty przeznaczone właśnie tego celu! Poniżej znajdziesz to, na co czekasz najbardziej – pięciodniowa dieta, która wiele zmieni w Twoim życiu, a w szczególności zdrowie oraz samopoczucie. W dodatku pierwsze efekty redukcji na wadze, przy dodatkowym, choćby minimalnym codziennym ruchu, dostrzeżesz już niedługo po jej zastosowaniu!

Dieta w ogóle nie jest skomplikowana, a jej regularne stosowanie, zapewni Ci multum plusów i odmieni Twoje funkcjonowanie, zwiększając tym samym pewność siebie. Słowo “choroba”, nie będzie już tak groźne jak dotychczas.

Śniadanie w ogóle się nie zmienia i każdego dnia wygląda tak samo, co dodatkowo ułatwia prawidłowe prowadzenie się podczas jej zastosowania.

Składa się ono z owoców, odrzucamy jedynie winogrona oraz banany. Czarne porzeczki i jagody to dodatkowe atrybuty tego śniadania. Dostarczają one bowiem organizmowi wymaganych antyoksydantów. Tak więc wystarczy dosłownie kawałek swojego ulubionego owocu oraz dodatkowa garść czarnych porzeczek bądź jagód.

Pozostałe posiłki prezentują się następująco:

Dzień 1:

Lunch – 1 pomarańcza, 1 jabłko oraz 1 gotowane jajko.

Obiad – 2 gotowane jajka, 2 grzanki, 1 ogórek lub mała miska sałaty oraz 2 pomidory.

Dzień 2:

Lunch – 1 pomarańcza, 1 jogurt, 1 gotowane jajko.

Obiad – 1 grzanka, 125 gram gotowanego czerwonego mięsa, 1 filiżanka herbaty lub kawy bez cukru, 1 pomarańcza.

Dzień 3:

Lunch – 1 ogórek, 1 pomarańcza, 1 gotowane jajko.

Obiad – 125 gram gotowanego czerwonego mięsa, 1 pomarańcza, 1 grzanka, 1 filiżanka kawy lub herbaty bez cukru.

Dzień 4:

Lunch – 1 grzanka, 1 pomarańcza, 125 gram serka wiejskiego.

Obiad – 125 gram czerwonego gotowanego mięsa, 1 pomarańcza, 1 grzanka, 1 filiżanka kawy lub herbaty bez cukru.

Dzień 5:

Lunch – 1 grzanka, 200 gram gotowanego mięsa lub ryby, 1 pomidor.

Obiad – 200 gram gotowanych marchewek, ziemniaki oraz fasolka szparagowa.

Prawda, że nie jest to tak straszne, jak się początkowo wydawało?

Już po pierwszych dniach, zobaczysz zdecydowaną różnicę w swoim organizmie. Diety trzymamy się przez pięć dni, tak jak to jest rozpisane powyżej. Po tym okresie, następuje czas przerwy – nie dłużej niż 2 dni.

Później możemy z powrotem wrócić do naszej diety. Co istotne – warto podkreślić, że wszystkie warzywa gotujemy bez dodatku soli. Nie należy spożywać alkoholu. Wszelkie problemy zdrowotne, należy wcześniej skonsultować z odpowiednim lekarzem.

Powodzenia!

Comments

Loading...
error: Treść zabezpieczona !!